În conformitate cu art.16 din OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt, deci, exceptate de la dreptul de retragere (retur).Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 6 de ore de la primirea produselor doar în următoarele situații:
1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii produsului cat si a transportului. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența dar si transportul.
2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, la momentul recepției. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală atat a contravalorii produsului cat si a transportului. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența dar si transportul.
Procedura de retur:
• Returnarea se face astfel. Cumpărătorul va anunța telefonic reprezentanții CAIORA UNITED SRL în legătură cu momentul returului. Caiora United SRL va trimite un curier pentru ridicarea produselor.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Pentru comenzile platite prin banca cu Ordin de Plata suma va fi returnata in acelasi cont de unde s-au incasat banii, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.